Hirdetés
Hirdetés

Warhol stílusában: benzin a tejesdobozban

2017. január 30.
Egyszerű képi geggel fogalmazott meg fogyasztói társadalomkritikát Mike Stefanini, aki grafikusi munkája során teljesen véletlenül tett Nike logót egy kólásdobozra. Elgondolkodtatta a látvány, és folytatta a sort.
Hirdetés

Egy francia grafikusnak köszönhetjük ezt a brandmix kísérletet, világszerte ismert márkákat öltöztetett át. Étel- és italcsomagolásokra tette nem éppen ehető-iható márkák jelzéseit, és fordítva is eljátszott ezzel az ötlettel. Persze nem minden üzenet nélküli az, ha a gyógyszeres dobozon egy tévéadó nevét, a sörösüvegen egy mosószermárkát, vagy épp fordítva, a mosószeres flakonon az egyik nagy kólagyártó ikonikus címkéit láthatjuk.
brandmix1brandmix2brandmix3
 

Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram