Tequila. Mi más?

George Clooney nem akármivel gurigázik italfronton. És bár lehet, hogy a Nespresso vagy épp a Martini arra építi a kampányait vele kapcsolatban, hogy kinek kell George Clooney, ha van Nespresso és/vagy Martini, azért a számok viccen kívül is a filmsztár mellett szólnak.

Nem feltétlen köztudott, hogy Clooney-nak van egy teqila gyártó cége, két másik üzletemberrel közösen. Most azonban a trió megválik a Casamigos névre hallgató italgyártótól, és eladja azt egy multinak, a Diageo-nak, mégpedig egy milliárt dollárért. A céget egyébként “véletlen” alapították 2013-ban, és bár túl sok információ nem áll rendelkezésünkre a cég pénzügyeivel kapcsolatban, az egyik társtulajdonos, Rande Gerber azt nyilatkozta, hogy ez Amerika leggyorsabban növekvő ultra-prémium tequila gyártója.

Clooney azonban nem tervezi, hogy a babérjain üljön az eladás után sem, sőt, hírlevélben jelezte vásárlóiknak, hogy ők hárman nem hagyják el a céget. “Ha négy éve azt mondják, 2017-ben lesz egy egy milliárd dollárt érő cégem, nevettem volna. De eszünk ágában sincs elhagyni a Casamigost” – írta.

Ha már a dollármillióknál tartunk, jöjjön még egy érdekesség. Ez pedig nem más, mint Beyonce születésnapi tortája, amelyre 3500 dollárt szántak a party költségvetéséből. Úgy kezdődött, hogy a philadelphiai Cake Life Bake Shop kapott egy felkérést egy titokzatos New York-i megrendelőtől, hogy készítsen egy többemeletes fekete-arany geóda-tortát, valamint cookie-t, melyeket aztán majd a Made in America Music Festivalra kell kiszállítani. Nem sokkal később kiderült, hogy a titokzatos megrendelő nem más, mint Beyoncé férje, Jay-Z. Egy ilyen torta 3500 dollárba kerül.