Hirdetés
Hirdetés

Nyuszi és napocska: tavaszköszöntés Starbucks-módra

SZERZŐ: DiningGuide
2017. március 12.
A papírpohár, amelyet annyi éven láttunk az amerikai filmekben, amire megérkezett Magyarországra is. A cég majdnem félszázados történetében először "adja meg magát" a tavasznak az ikonikus poharakon. Az egységes arculatára, stílusára közismerten sokat adó Starbucks 1971-es fennállása óta csak nagyon ritkán engedett meg magának olyan kilengéseket, hogy ne a legendás szirénes logó szerepeljen a papírpoharain. […]
Hirdetés

A papírpohár, amelyet annyi éven láttunk az amerikai filmekben, amire megérkezett Magyarországra is. A cég majdnem félszázados történetében először "adja meg magát" a tavasznak az ikonikus poharakon.
Az egységes arculatára, stílusára közismerten sokat adó Starbucks 1971-es fennállása óta csak nagyon ritkán engedett meg magának olyan kilengéseket, hogy ne a legendás szirénes logó szerepeljen a papírpoharain. (Tudomásunk szerint eddig csak karácsonykor tettek kivételt.) Most egyszerű, skicc jellegű rajzok: napocska, esernyő, kislány és húsvéti nyúl jelenik meg tavasz alkalmából a világhíres papírpoharakon – a hírek szerint egyelőre csak a tengerentúlon.

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram