Az elég gyakran előfordul, hogy néz az ember egy főzőműsort, és azonnal meg akarja kóstolni azt, amit éppen lát. Az Amazon is rájött erre, és Japánban most ősszel indítja be azt a szolgáltatást, amivel a tévénézéssel egybekötött azonnali, online vásárlás megvalósítható. Egy japán céggel közösen leforgattak egy négyrészes, főzős-utazós sorozatot, amelyben az ország különböző tájait járják be, és bemutatják a helyi speciálitásokat. Ez eddig nem annyira különleges, az újdonság benne az, hogy aki majd a streaming csatornán előfizetőként nézi a műsort, az egy kattintással azonnal megrendelheti az Amazontól a termékeket, amiket a filmben lát.
Ha az ötlet bejön (amire az Amazon nagyon számít), akkor a jövőben más országokban is bevezetik majd – kérdés, hogy mindenki szeretni fogja-e, ha a főzőműsorok is informecialokká válnak, és legfőbb céljuk az eladás lesz.