Hirdetés
Hirdetés

Meglátni és megvenni – főzőműsorok kereskedéssel

SZERZŐ: DiningGuide
2016. augusztus 31.
Az elég gyakran előfordul, hogy néz az ember egy főzőműsort, és azonnal meg akarja kóstolni azt, amit éppen lát. Az Amazon is rájött erre, és Japánban most ősszel indítja be azt a szolgáltatást, amivel a tévénézéssel egybekötött azonnali, online vásárlás megvalósítható. Egy japán céggel közösen leforgattak egy négyrészes, főzős-utazós sorozatot, amelyben az ország különböző tájait […]
Hirdetés

Az elég gyakran előfordul, hogy néz az ember egy főzőműsort, és azonnal meg akarja kóstolni azt, amit éppen lát. Az Amazon is rájött erre, és Japánban most ősszel indítja be azt a szolgáltatást, amivel a tévénézéssel egybekötött azonnali, online vásárlás megvalósítható. Egy japán céggel közösen leforgattak egy négyrészes, főzős-utazós sorozatot, amelyben az ország különböző tájait járják be, és bemutatják a helyi speciálitásokat. Ez eddig nem annyira különleges, az újdonság benne az, hogy aki majd a streaming csatornán előfizetőként nézi a műsort, az egy kattintással azonnal megrendelheti az Amazontól a termékeket, amiket a filmben lát.
Ha az ötlet bejön (amire az Amazon nagyon számít), akkor a jövőben más országokban is bevezetik majd – kérdés, hogy mindenki szeretni fogja-e, ha a főzőműsorok is informecialokká válnak, és legfőbb céljuk az eladás lesz.
 
 

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram