Hirdetés
Hirdetés

Interbrand 2016: Ezek a gasztromárkák érik a legtöbbet

SZERZŐ: DiningGuide
2016. október 13.
  Az Interbrand egy 22 országot összekötő, New York-i bázisú szervezet, amely minden évben értékeli és listázza a marketing szempontból legértékesebb 100 világmárkát. Megnéztük, hogy mely cégek képviseltetik magukat az idei listájukon a gasztronómiából. A dobogós helyeken továbbra is az Apple, a Google és a Coca-Cola szerepel. A McDonald's tavaly még a 9. legnagyobb értéket […]
Hirdetés

 
Az Interbrand egy 22 országot összekötő, New York-i bázisú szervezet, amely minden évben értékeli és listázza a marketing szempontból legértékesebb 100 világmárkát. Megnéztük, hogy mely cégek képviseltetik magukat az idei listájukon a gasztronómiából.
A dobogós helyeken továbbra is az Apple, a Google és a Coca-Cola szerepel. A McDonald's tavaly még a 9. legnagyobb értéket képviselő márka volt a világon, most a 12. helyre csúszott le. Az Interbrand 187 milliárd amerikai dollárra becsüli a McDonald's brand értékét.
A top 100-ba még két gasztroóriás fért bele: a 64. helyre küzdötte fel magát a Starbuck's, a Kentucky Fried Chicken pedig változatlanul a 75. helyen áll. A Pepsi, Kellog's, a Danone és a Nestlé nem jutott fel a listára.

Hirdetés
Tovább olvasok
Hirdetés
Hirdetés
Kisfaludy Program – Támogatás
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram