Ryan Glick @coffeenclothes Instagram-oldala maga a csúcsra járatott menőség: kávézós pillanatképeket feltenni Instára menő; dizájner cuccokat hordani menő; a latte habjába formákat kanyarítani menő; a Chanel, a Gucci, az Yves Saint-Laurent pedig több, mint menő... Az Insta valószínűleg már rég le fog pörögni, amikor ezek a márkák még mindig divatban lesznek. Egyébként nem mindig szerepel latte a képeken, de azért mégiscsak lattére lehet a legjobban rajzolni:Ryan Glick oldalát ezidáig 280 ezren követik, ami elég meredek szám ahhoz képest, hogy puszta hobbiból kezdte csinálni az egészet két évvel ezelőtt. Az alapötlete csupán annyi volt, a szokásos "íme a kávém" típusú Insta képeken hangsúlyt kapott az aznapi szettje is, és az egész online kávénaplózást persze jó ízléssel, egyedi, felismerhető stílusban tette.Pillantsunk bele egy kicsit a srác életébe, pontosabban a kávééletébe. Nagy rajongója a La Colombe kávézóknak, ennek a Soho-beli hipszter helynek, otthon pedig csakis az ő pörkölésüket issza.
A srác tényleg tud brandet építeni. Napokon belül indul a weboldala, amelyen "nagy dolgokat" ígér. Például egy online shopot férfi és női cuccokkal, hat régi nagy márka latte art ihlette darabjaival. Lássuk!
Fotók forrása: instagram.com/coffeenclothes