Ugyan nem szorgalmas kis robotok szervírozzák az ételt, és nem is a futurisztikus 3D-ételnyomtatásról van szó. Érdekessége, hogy egy ismert berlini gasztronómiai szakember az SAP fejlesztőivel együttműködésben dolgozta ki a rendszert, amelyben a digitális platformot egy hagyományos menza működésével kombinálták.
Interneten megrendelhetjük az ételt, és csak annyi a dolgunk, hogy az általunk megadott időpontban ott vagyunk, és megkeressük az étterem "tálalófalán" a világító boxok feliratai között a nevünket, és átvesszük az ételünket. Nincs többé sorbanállás, várakozás a pincérre, bajlódás a készpénzzel. Az ebédelés unalmas részei mind automatizálva vannak, és több időnk marad az ebédszünetünkből.
Emberi dolgozók azért még ezen a modern menzán is akadnak, akik szerint a digitális étteremben kikért ebédmenük legnagyobb része vegetariánus, és bizony vannak, akik csak megrendelik, de nem jönnek el érte. Ez még csak tesztverzió, mobilapplikáció például még nem elérhető a szolgáltatáshoz, egyelőre csak webről működik az oldal.